Pierwszy raz robiłam sernik i…

Pierwszy raz robiłam sernik i wyszło więc #chwalesie
Jest to sernik w wersji fit, 1 kawałek ma około 125 kcal więc idealny na #odchudzanie (ʘ‿ʘ)

Przepis jest na blaszkę o średnicy 20 cm, wychodzi 8 porcji:

Spód:
– 25 g płatków górskich
– 40 g otrąb pszennych
– 1 banan (u mnie 85g)
– 1 łyżka kakao
Masa serowa:
– 250 g twarogu chudego
– 200 g jogurtu naturalnego
– 10 g wiórków kokosowych
– 2 jajka
– 1 budyń waniliowy bez cukru
– 4 łyżki słodzika (erytrol/ksylitol/do wyboru)

1. Zaczynam od spodu, trzeba zblendować wszystkie składniki i wyłożyć na spód blaszki ugniatając łyżką.
2. Oddzielam białka od żółtek. Białka trzeba teraz ubić na sztywno (polecam dodać przy tym szczyptę soli, będą trwalsze). Pozostałe składniki blendujemy na gładką masę, następnie powoli dodajemy ją do ubitych białek i mieszamy.
3. Gdy wszystko się połączy, wlewamy do blaszki i pieczemy 35-40 min w 180°, grzanie góra-dół.
Smacznego (。◕‿‿◕。)

Makro w 1 kawałku:
B: 10.7g T: 3.5g W: 13.7g

#redukcja #przepisy #slodycze #ciasto #sernik #insulinoopornosc #dieta