5 mc treningow 5x w tyg…

5 mc treningow 5x w tyg silownia 5x w tyg rower 30 km w 1h18 min, tylko jedna przerwa od treningów która wynosiła 1 tydzien i bylo to na początku grudnia (nie licząc teraz tego okresu świątecznego chociaż i wtedy minimum 2 treningi w tyg i rower). Z 75.6 kg do 64.5/65.5 przy wzroście 175/176
Przez cały ten okres, w ciągu tygodnia jadłem tylko 3 posiłki których suma kcal wynosiła +/- 1600 kcal śniadanie o godzinie 13/14 czyli 2 skibki chleba razowego z serkiem wiejskim lub twarogiem, obiad okolo 16/17/18 dosyc obfity, kolacja o 23, 4/5 skibek chleba razowego z serkami i twarogami i serami żółtymi z pomidorami. Czasami wlecialo jablko podczas dnia, nic innego nie jadlem w ciagu tego czasu. Suplementacja witaminami a d e k + c + cytrulina. W weekendy pozwalalem sobie jesc w miare normalnie plus slodycze ale rozsądnie. Alkohol piłem raz/2/3 w miesiącu i to tylko jak juz wódke ktora popijalem woda….
Z efektow nie jestem zadowolony, mięśnie brzucha widać dopiero jak napne je.

Czuje że jakby stoje w miejscu bądź się cofam, z jednej strony teraz bym chciał przytyć minimum do 71 kg lecz nie chcąc się ulewać ponownie na twarzy i mając lepiej widoczny brzuch + klatke, bo z przodu mam największy problem jeśli chodzi o wyglad…
Barki tricepsy i bicepsy wygladają dobrze
Cwiczylem w pn klatka, bicek, wtr triceps barki/plecy, i tak na przemian do piątku. Podczas każdego treningu przez 3/4 mc trenowałem brzuch

Teraz chciałbym przytyć do tych 71 kg nie ulewając sie na twarzy czy innych okolicach, lecz chce rozrostu samych mięśni. Dodam ze siłownie praktykuje od końca gimnazjum, z większymi bądź mniejszymi przerwami lecz cały czas była obecna, do tego mam siedzący tryb zycia, +/- 9 h dziennie siedzac….

Pisze ten cały elaborat licząc na jakieś porady jak to zrobić aby doje*** na mięśniach i kg a wyglądać lepiej niż obecnie, bo już samemu nie mam pomysł, coś robie źle ale pytanie teraz tylko co ( ͡° ͜ʖ ͡°).

#mikrokoksy #silownia #cwiczenia #dieta