Mija bodajże 10 dzień od…

Mija bodajże 10 dzień od kiedy znowu suplementuje kreatynę, codziennie 5g i wiecie co, jest zajebiście

pokaż spoiler Bo czuję się tak samo i widzę efekty takie same jak wtedy gdy jej nie brałem

#dieta
#silownia
#mikrokoksy

Wziąłem sobie do serca…

Wziąłem sobie do serca poradę, iż dobry gospodarz trzyma konia pod dachem, zaś pod wielkim głazem jeszcze większy wąż się wije.

Od 2 miesięcy pasę się na maxa, gdyż z tego co słyszałem #rozowepaski wolą nawet grubcia od suchoklatesa szczurka, no a że ćwiczyć mi się nie chce, nie mam genetyki plus moja mama głaskała koty w ciąży dostała toksoplazmowy a ja przez ass-burgera i #przegryw to jedyna droga to masa tłuszczowa – i idzie zajebiście! #chwalesie #heheszki #jedzzwykopem #dieta

Dziś wyszło 1.5h roweru + 1h…

Dziś wyszło 1.5h roweru + 1h cardio na orbitreku, wiec stwierdzilem ze potreningowo zjem sobie loda.
Bardzo smakują mi biedronkowe Marletto biała czekolada z migdałami.
PS: DZISIAJ PROMKA 1zł wszystkie marletto xD.

NIESTETY.
Nie było moich ukochanych, więc wziąłem ze „zwykłą” czekoladą.
Niestety już po zakupie odezwał się we mnie lekki moralniak.
Nie dlatego, że to junkfood, tylko dlatego, że jest tam sporo tłuszczu(chyba 18g na loda), a mi, WYBITNEMU przedstawicielowi diety HighCarb, no nie wypada propagować większej ilości tłuszczu.

Na szczęście Boska opatrzność i tym razem miała na mnie oko i otrzymałem(kurwa mać) wybrakowany egzemplarz, praktycznie bez migdałów, więc znacząco zmniejsza się pula tłuszczy.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za uwagę.
Wasz,
Miki.

#mikrokoksy #silownia #dieta #gownowpis