Dzisiejszy obiad: Antrykot…

Dzisiejszy obiad: Antrykot smażony na maśle klarowanym, sól.

Do czarnolistowania: #69762700e1624c438ad6d2981e4698a7

#bederzigol #keto #gotujzwykopem #carnivore #zerocarb #dietakarniwora #jedzenie #jedzzwykopem #dieta #masa

Podczas szukania sposobu na…

Podczas szukania sposobu na filetowanie ryby znalazłem całkiem fajny, niszowy kanał.
Żarcie wygląda jak z restauracji, filmiki kilkuminutowe, bez zbędnych wstępów, składniki podane bez wchodzenia na jakieś blogi. I niecałe 900 subskrypcji ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Pomyślałem że w ramach wdzięczności za pomoc z rybą postaram się podbić mu jakoś oglądalność, spróbuję tu.
Poniżej akurat filmik pokazujący jak poradzić sobie z cebulą. Wrzuciłem go również w znalezisko, jeśli wykopiecie będę wdzięczny:
Znalezisko
Tu kanał na yt:
Kanał
Polecam i pozdrawiam (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

#gotujzwykopem #kuchnia #cebula #gotowanie #dieta (może komuś się przyda) #youtube

#rower #rowerowypoznan…

#rower #rowerowypoznan #palacz #dieta
Jeszcze dwa lata temu rzecz niemożliwa dzisiaj nie dość, że 20 kg mniej na wadze to jeszcze osobisty rekord. Na minus dalej fajek nie rzuciłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Dzisiejsza kolacja: Karkówka…

Dzisiejsza kolacja: Karkówka wołowa smażona na maśle klarowanym, trzy jajka, masło, sól.

Do czarnolistowania: #69762700e1624c438ad6d2981e4698a7

#bederzigol #keto #gotujzwykopem #carnivore #zerocarb #dietakarniwora #jedzenie #jedzzwykopem #dieta #masa

Schemat od kiedy pracuje jako…

Schemat od kiedy pracuje jako dietetyk, super często się powtarza – naprawdę to o nikim konkretnym nawet jeśli takowa osoba to czyta, bo to coś co często występuje

– Przychodzi klient, co je śmieci w 90 % diety i jego ostatnia styczność ze sportem była 20 lat temu na WFie w podstawówce
– Mówię, że na start prowadzenia dostaniesz 4 menu z produktami do podmiany (według preferencji, nietolerancji, wyników badań – chcesz wege, będzie wege, chcesz keto będzie keto), wiec 12-20 potraw + produkty do podmiany, co tworzy pewnie z 30+ sensownych dań. Każda potrawa 3-5 produktów, łącznie około 35-50 produktów co i tak jest dużo i zajmie całą lodówkę. Jak coś Ci się znudzi piszesz mi o tym i co Ci chodzi po głowie, bo nie mam gotowców to Ci zrobie fit odpowiednik i coś zmienimy. Póki co ważne, abyś zmienił nawyki na spokojnie bez spędzania 4 h w kuchni codziennie i drugiego tyle na zakupach. Trening zaczniemy od prostego FBW dostosowanego do Twoich możliwości/mobilności x3 w tygodniu. „Synek to trzeba na spokojnie”
– Przychodzi e-mail – hurrr durrrr – co to ma być! 4 menu?!?! To za 100 PLN nawet mi każdy inny dietetyk ułoży 7 menu (XDDDD chyba gotowiec bot). Ma być 7 tyle! I co tydzień dodatkowo ma wszystko się zmieniać! WSZYSTKO! A trening? Co to ma być? Martwy ciąg? Gdzie maszyny – zabije się, maszyny i CARDIO chce GODZINE CARDIO CODZIENNIE
– Ale… to nie wypali, przecież wczoraj jadłeś chipsy + cola + kebab… cały dzień będziesz gotował i drugą lodówkę będziesz musiał dokupić, dużo żarcia do kosza wyrzucisz… ale ok, klient nasz Pan! Ja gotowców nie mam to na luzaku wypiję dodatkową kawę i się zrobi.
– Siadam rozpisuje 7 menu. 80-100 produktów w diecie ( ͡° ͜ʖ ͡°), trening zmieniam tylko trochę

A few moments later przychodzi e-mail po 2-3 tygodnia

– Chlip, chlip miałeś racje, ja nie daję rady, cały dzień w kuchni siedzę ciągle gotuję, zakupy codziennie, bo nie mam nawet jak tego tyle trzymać… no i ja nie mam sił żyć, bo nie robiłem 5-15 min cardio tylko 60 bo tak się uparłem i rozwaliłem kolano na tej bieżni

no i 50 % osób się ogarnia i mówi, że ok miałem racje i wracamy do tego co było a 50 % idzie w pizdu

– brak profitu, czas stracony dwóch osób ¯_(ツ)_/¯

Zastanawia mnie dlaczego często ludzie „widzą lepiej” w ogóle nawet nie majac pojęcia w temacie i robią aferę zamiast zaufać ech… wolałbym czasie aby mnie nie wybrali, bo jestem pasjonatem i niektórych nerwów kasa nie wynagradza.

Taki se wysryw napisałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#dieta #chudnijzwykopem #odchudzanie #fullborsukworkout #mikrokoksy #mirkokoksy #silownia

Dzień 2/126, na razie się…

Dzień 2/126, na razie się trzymam ( ͡° ͜ʖ ͡°) wg zaleceń dietetyczki u której byłam jakiś czas temu, każdy mój posiłek powinien być zawierać i węgle, i białko, i tłuszcze, więc musli jem na przykład tak – musli na płatkach owsianych, jogurt, owoce i migdały. Musli i jogurt bez cukru. Do tego trzeci dzień udaje mi się z #intermittentfasting 16:8, więc początek przyszedł mi całkiem łatwo ʕ•ᴥ•ʔ

#dieta

Omlet smakujący jak najlepszy…

Omlet smakujący jak najlepszy biszkopt czekoladowy (ʘ‿ʘ)

Skladniki:
– Dwa małe/średnie jajka
– 10 gram zmielonych płatków owsianych
– Płaska łyżeczka kakao deserowego
– 4/5 słodzików/cukier/cokolwiek czego używacie
– Niewielka ilość masła do posmaorwania patelni

Ubijamy białka, dorzucacie do nich żółtka, mieszu mieszu, następnie płatki, kakao i słodzidło, mieszu mieszu. Wylewamy na rozgrzaną patelnie i trzymamy na małym ogniu pod przykryciem aż się zetnie.

Z truskawkami pyszka!

Kalorie – około 250 (zakładając że używacie słodzika).

#gotujzwykopem #jedzzwykopem #jedzenie #dieta #mirkokoksy

Ile plusów w 12h, tyle dni ze…

Ile plusów w 12h, tyle dni ze zdrową dietą (w moim przypadku śródziemnomorska/niskie IG). Już tyle razy przyrzekam sobie, że będę gotować / jeść na mieście zdrowo, a jak przyjdzie co do czego, to opitalam sobie burgerka z serem i bekonem albo wielkie ciastko do kawy.

pokaż spoiler Wyjątek tylko na ciasta mamusi/babci/teściowej po przyjeździe do domu (a odwiedzam co kilka tygodni) i ciasta urodzinowe/ślubne (będę druhną w lipcu)

Plusujcie, pomóżcie mi się ogarnąć (づ•﹏•)づ

#mirkokoksy #mikrokoksy #dieta

Podsumowanie pierwszego etapu…

Podsumowanie pierwszego etapu redukcji

Kilka przemyśleń w podpunktach, wniosków, błędów. Dalsze założenia mimo, ze tenże etap kończę dopiero w następny piątek. Ale wiem na czym stoję i akurat mam czas się rozpisać.

Kawa piernikowa

Na początku oczywiście to co najciekawsze dla wszystkich, bo kto by się interesował treningiem czy dietą. Rozpocząłem od długiego estru kawy 500 mg/week, kawa co 3 dni. Nie czułem się na tym najlepiej, mam wrażenie, że bardzo źle toleruje alkohol i sam metabolit etanol. zresztą dla mnie 1/2 piwa sprawia, że mam ochotę dzwonić po karetkę. Mimo, że wszystkie hormony trzymałem w widełkach, to ostatecznie po zmniejszeniu dawki kawy do 350 mg/week i podawaniu jej co drugi dzień poczułem efekty. Lepszy sen, samopoczucie, spokój, opanowanie. Sylwetkowo na pewno upper body nieporównywalnie bardziej jest nabite, a pompa taka, ze nie da się tego opisać człowiekowi, który nigdy kawy nie tykał. Po prostu się nie da. Siłowo nie zauważyłem póki co wpływu, ale po prostu bez żarcia chyba nie ma paliwa; albo to tyle nie daje, albo nie te suplementy i nie te ilości

Dieta

Zaczynałem redukcję od 3600 kcal. Na początku spadało 1-2 kg/tydzień. Woda ze mnie leciała w dół. W połowie drogi waga zaczęła rosnąć znacząco w górę mimo ucinania kalorii.

Białko trzymałem na poziomie 225-250 T
Tłuszcze ucinałem wraz z redukcja 90/80/70/60/50 T
Reszta węglowodany

Moja dieta to

500 g skyr + 125 g malin/truskawek/borówek/jagód/wiśni/śliwek/czereśni
250 g poledwicy połowej + 125 g szpinaku/szparagów/papryki/cukinii
50-80 g WPC + 125 g malin/truskawek/borówek/jagód/wiśni/śliwek/czereśni
150-300 g serka wiejskiego lekkiego + 125 g pomidorów/rzodkiewki
450 ml gotowej zupy warzywnej + to na co mam ochotę pizza/tosty/pierogi, jem na noc całą pulę Ww

Skończyłem na 2050 kcal, ale to tak na koniec, wcześniej trzymałem wyżej.
Głód oceniam na 4/10 jest dobrze

Teraz zwiększam kcal do 2750/2850/2950 kcal.

Przez 13 tygodni ani jednego cheat meala czy przekroczenia makro/kalorii

Trening

Wiadomo pieprzony wirus z 13 tygodni redukcji przetrenowałem normalnie 7.5 tygodnia. Siła poszła w piach. Moze uda mi się na zerze kalorycznym pobić/wyrówać/być blisko swoich maxów z 105 kg mając 88-90 kg obecnie. Na początku na pewno było mi łatwiej tolerować volume niż bez kawy. Obecnie raczej już jak gówno, daję radę robić „duze cieżary” czyli zachować intensywność, ale objętość treningową czasem muszę podczas treningu ciąć. Na pewno w drugim etapie będę musiał mieć planowane deloady aby nie zajechać się na amen.

Cardio

Na masie robiłem codziennie 15-20 minut cardio. Obecnie kręcę 30 minut, wiec nie jest to dla mnie jakiś ‚big deal”.

Psychika

Tu największy game changer. Bez kawy jakikolwiek deficyt to brainfog, nerwowość, problemy ze skupieniem. Z kawą wstaję 10 sekund po otwarciu oczu i mam siłę do końca dnia pracować, trenować, być uważnym. Bez jakiegokolwiek porównania.

Dalsze plany

3,5 tygodnia zera/plusu kalorycznego. Test maksów. Po tym spróbuję wrócić do redukcji i dociąć, ogólnie cieszę się, ze będę miał pełno asów w rękawie i tak długo jak to będzie możliwe będę jechał solo piernikową, a na koniec mam kilkanaście zabawek, które mam nadzieję, ze pomogą osiągnąć cel

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #fullborsukworkout #chudnijzwykopem #odchudzanie #dieta #zdrowie #sterydy

Jezusie święty ale bym…

Jezusie święty ale bym ojebała taki #czosndog z paruwkom ale nie wolno bo szkoda #dieta zaprzepaścić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
takiego z podwójnym serem i salami i prażonom cebulkom. Ale bym…

Dzisiejszy obiad: Rozbratel…

Dzisiejszy obiad: Rozbratel smażony na łoju wołowym, dwa jajka sadzone, masło, sól.

Do czarnolistowania: #69762700e1624c438ad6d2981e4698a7

#bederzigol #keto #gotujzwykopem #carnivore #zerocarb #dietakarniwora #jedzenie #jedzzwykopem #dieta #masa