Witam serdecznie, Newsy są…

Witam serdecznie,

Newsy są takie, że przytyłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mimo, że na siłownie poszedłem dopiero dzisiaj, po zobaczeniu porannej wagi, to w ciągu tygodnia potrafiłem dobić do 2.5k kcal dziennie (to masło orzechowe z KFD jest cudowne).
Z jednej strony waga wzrosła o 0.2kg, z drugiej strony wszedłem w pasek o rozmiarze L, który leżał w szafie od roku i czekał na lepsze czasy, a miesiąc temu nie dosięgałem paskiem do klamry. Baaa! Nawet zapinam się na drugą dziurkę a nie pierwszą w moim nowo-stary pasku.
2 tygodnie temu kupiłem koszulę, która była lekko ciasna, a dzisiaj jest w sam raz. Gorzej, że koszule, które były kupione jako dobre, 2 tygodnie temu, dzisiaj są lekko luźnawe.

Jak wspomniałem, siłownia wleciała dzisiaj po raz pierwszy odkąd jestem na diecie i do tego 30 minut szybkiego marszu na bieżni (bardzo lubię tę aktywność fizyczną po treningu siłowym). Plan Greyskull rozpoczęty od dnia z martwym ciągiem. Seria AMRAP 65kg x6 dla tego ćwiczenia.

Od dzisiaj dorzuciłem też kreatynę i standardowo codzienna suplementacja to Ashwagandha, D+K i O3. Z 3-4 kaw w pracy zleciałem do 1 po przyjściu do pracy a potem kofeina w tabletkach (1 kapsułka daje mi konkretnie skupienie, bez porównania do kawy). Zamiast kawy pije białą herbatę a może i w ogóle zrezygnuję z kawy?

Waga właściwie staneła w miejscu w tym tygodniu, ale po powyższych przykładach widzę, że obwody poleciały.
Jeżeli w tym tygodniu poleci jakiś kilogram (a chciałbym zjechać do 102kg), to i tak w ciągu 4 tygodni spadek wyjdzie 4.5kg, co jest wynikiem jak najbardziej dobrym i oczekiwanym.

Podsumowanie:
Tydzień (dzień) / aktualna waga / progres tygodniowy / progres overall

Week 0 (09.09.2019) / 106.4 / 0 / 0
Week 1 (15.09.2019) / 103.7 / -2.7 / -2.7
Week 2 (22.09.2019) / 102.7 / -1 / -3.7
Week 3 (29.09.2019) / 102.9 / +0.2 / -3.5

#chudnijzwykopem #odchudzanie #dieta #mirkokoksy #mikrokoksy #ostrespawanie – mój tag.

@Darknes17 @LULU121 @hepihipi @Quilo @WinstonWolf @misiafaraona @wildMadzikas @bbsxbsbbsxbsbbsxbs @Randomowyrandom1 @Mmmmmm @Dajan @Malka0506 @Heheszkara @Kinja @Fiktorianin @GuRu109 @adamus156 @latinogirl @ocotutajchodzi @pawel_187 @Osalinho

Piątkowe, merytoryczne…

Piątkowe, merytoryczne Q&A
Mało ostatnio na tagach merytoryki, sam wdaje się w kłótnie zamiast napisać jakiś artykuł (możecie napisać o czym chcielibyście żebym napisał), chciałbym aby pod tym postem były tylko dyskusje okołosportowe bez atakowania czyjejś osoby. Od siebie mogę odpowiadać na tematy związane ze sportami siłowymi (trójbój, street liftingu, powerbuildingu), przygotowaniem motorycznym, żywieniem oraz suplementacją w sporcie.
Chciałbym żeby wypowiadali się także inni eksperci z tagu między innymi: @Kasahara @IntruderXXL @Poemat
Jeżeli się przyjmie chciałbym tworzyć to regularnie.
#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #dieta

Malinowo-czekoladowe kulki…

Malinowo-czekoladowe kulki mocy

Hej, po moich ostatnich Fat bombach, które wyszły lepiej, niż się spodziewałem (następnego dnia były smaczniejsze), czas na kolejne słodkie przekąski, tym razem malinowo-czekoladowe kulki z tego przepisu.

Żeby zrobić ich więcej, użyłem podwójnej ilości składników, białka użyłem czekoladowego KFD (te debile tego nie sprawdzają ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Wyszło 19 (czemu nie 20 (╯°□°)╯︵ ┻━┻) kuleczek.

Oczywiście policzyłem sam makrosy. Na jedną kulkę:
98,47kcal
4,31B
6,24T
4,67W

Oprócz tego policzyłem cenę, zrobienie całości kosztowało mnie 15,85 (liczone proporocjonalnie, wiadomo, że musiałem kupić całe opakowanie malin w żelu itd.), co daje 0.83zł na jedną kulkę.

Jeżeli miałbym ocenić ich smak w porównaniu do bounty i trufli z masła orzechowego to bounty > malinowo-czekoladowe > trufle. Są naprawdę dobre, takie trochę pralinki. Do tego są o wiele mniej słodkie i nie mają cukrów prostych z czekolady (w przeciwieństwie do bounty i trufli). Zobaczę jeszcze jak będą smakować po nocy w lodówce, na pewno trochę lepiej.

Następne będą kulki sernikowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W komentarzach moje zdjęcia.

#mikrokoksy #dieta #swiniomasadryblasa

Byłem dziś 3 raz na siłowni w…

Byłem dziś 3 raz na siłowni w tym roku, gdyż dopiero zaczynam przygodę i dziś spotkała mnie bardzo przyjemna sytuacja, otóż próbowałem dziś pierwszy raz wykonać martwy ciąg(ćwiczę FBW). Pan kompletnie nieznajomy sam z siebie podszedł i krok po kroku powiedział, i pokazał jak to ćwiczenie wykonać, obserwował mnie i zwracał uwagę nad czym powinienem popracować, w czasie, gdy wykołowywał swój trening i poświęcając mi kupę czasu. Jestem wdzięczny tej osobie za tak bezinteresowna pomoc i chciałem się po prostu podzielić czymś miłym z początków przygody z zdrowym trybem życia. Ogólnie atmosfera na siłowni bardzo fajna, zupełnie inne twarze, niż te widziane na ulicach.

To czego doświadczam w ostatnim czasie i do czego zachęcam osoby, które jeszcze nie ćwiczą do posmakowania tego wspaniałego uczucia po wyjściu z siłowni a zwłaszcza w połączeniu z sauną.
Co ciekawym w książce siła nawyku, wyczytałem, że rozwój fizyczny jest często kluczowym nawykiem, który pomaga kontrolować i lepiej sobie radzić w innych sferach życia. Zauważam to również u siebie. Przed siłownia zacząłem ćwiczyć #kalistenika i biegać dwa tygodnie.

#mikrokoksy #sport #zdrowie #silownia #fbw #sauna #dieta #rozwojosobisty #rozwojosobistyznormikami

No i stało się drugim…

No i stało się drugim miesiącu masy, a chwile przed trzecim. Tak chwaliłem węglowodany już jadłem 600-700 Ww i myślałem, że złapałem boga za nogi. A tu jeb, problemy z glikemią; cukrzyca puka do drzwi; czas biec do diabetologa szpagatami po insulinę; oj biada borsukowi, biada. Jednak @NooB1980 miał rację, teraz muszę paść na kolana i przyznać mu rację. Węglowodany to jednak zło, nie idźcie tą drogą. Lepiej jeść kostkę masła posmarowaną smalcem

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #dieta #chudnijzwykopem #zdrowie #borsukmasuje #borsukpowerlifting #fullborsukworkout

Dzisiejszy posiłek u babci…

Dzisiejszy posiłek u babci :
Kotlety wieprzowe na smalcu, krojone pomidory i cebula, pieprz, sól.
Dodatek:
Akceptacja owego modelu odżywiania przez moją babcie. Kawa ze śmietanką 36.
#keto #dieta #gotujzwykopem #jedzenie #gotowanie #gotujzbabcia #wygryw

troche smieszy mnie w…

troche smieszy mnie w dzisiejszych czasach jak typowe ulance zaczynaja nagle w dosc poznym wieku „brac sie za siebie” i cos tam zaczynaja cwiczyc. jak sobie przypomne lata szkolne, to wszyscy ci, ktorzy stronili od sportu zawsze byli jacys wybrakowani mentalnie lub wizualnie. czasy sie zmienily, glownie przez dostep do neta (wiedzy) i postanowili zakamuflowac swoje spierdolenie 😉 latwa dostepnosc tej wiedzy skutkuje wiekszymi wymaganiami wobec innych ludzi, bo jak mozna w dzisiejszych czasach byc grubym majac wszystko w internecie, prawda?

fakty sa takie, ze gdyby nie ogolna presja spoleczna, to wiekszosc z was nadal by byla grubymi swiniami i jakikolwiek sport, to by widziala co najwyzej w telewizji.

doskonalym przykladem sa takie wynalazki jak kashana i ginekomastiatopodstawa xD tonacy we wlasnych kompleksach ludzie, ktorzy mysla, ze oszukaja nature. nie ma w tym zadnej pasji, znalezli sobie tez latwy sposob zarabiania na pelikanach, ktorzy lykaja wszystko jak leci xD kulturysta z ginekomastia i trener personalny po 3 latach cwiczen, moje ulubione duo tutaj xDDDD

#mikrokoksy #dieta #przemyslenia #ulanekurwy #przegryw

Cześć. Wrzucam kolejną…

Cześć. Wrzucam kolejną przemianę z opisem. Tym razem jest ona krótsza niż poprzednie, aby pokazać, że nawet poniżej roku da się zmienić sylwetkę, nawyki, wyniki siłowe oraz stan zdrowia.

Marzena przed zgłoszeniem się nigdy wcześniej nie była na siłowni, więc trzeba było zacząć od wdrożenia do treningu siłowego i od razu wrzucenie na naukę ćwiczeń wielostawowych na wolnych ciężarach. Tak również z push pressem i wyciskaniem sztangi na ławce. U kobiet bardzo stawiam na rozwój całego ciała z nastawieniem na tylnią taśmę – tylni akton barki, plecy, pośladki, dwugłowe; unikam zbytniego katowania czworogłowych, szczególnie u niższych dziewczyn, które zazwyczaj mają tendencję do ich szybkiego rozwoju, przez co sylwetka idzie w złym kierunku. Marzena sumiennie wysyłałą nagrania z ćwiczeń i dochodziliśmy do coraz lepszej techniki i obecnie targa więcej niż niektórzy faceci m.in 8×75 kg martwy ciąg / 6×75 kg przysiad / 3×40 kg wyciskanie na ławce.

Marzena miała niedoczynność tarczycy [TSH około 6] oraz lekkie niedożywienie [Niska ferrytyna]. Wysłałem ją do endokrynologa; włączyłem suplementacje. Podczas współpracy poprawiliśmy lipidogram oraz wrażliwość insulinową.

Zaczynaliśmy od 2000 kcal. Większość redukcji utrzymywaliśmy ją manipulując głównie makroelementami. Postanowiliśmy jak najdłużej utrzymywać węglowodany na wyższym poziomie dla performance na siłowni. Na sam koniec dodawaliśmy cardio a redukcję skończyliśmy na okresowej podaży 1650 kcal.

Obecnie jesteśmy już na plusie kalorycznym (2400 kcal / 120 B / 75 T / 300 Ww) i fajnie masujemy dodając wagi, a trzymając obwód pasa w miejscu. Myślę, że na lato uda nam się znacznie poprawić sylwetkę. Treningowo niedługo będziemy testować maxy i przechodzić na system 5/3/1 i mam nadzieję, że wtedy uda nam się zaliczyć po 100 kg w martwym oraz siadzie i 50 kg na wyciskaniu leżąc.

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #pokazforme #chudnijzwykopem #dieta #odchudzanie #niedodzo #highcarb #fullborsukworkout

Jakoś tak do mnie doszło…

Jakoś tak do mnie doszło przed chwilą że żywię się tylko parówkami z biedronki xD

Nie mam ani czasu ani ochoty czegokolwiek szykować, więc przed pracą i po pracy wpierdzielam po cztery parówki do mikrofali i zjadam z chlebem i ogórkami, papryką ze słoika (też z biedronki) i tak żyje już chyba ponad rok 😛

Moim urozmaiceniem są dodatki do parówek takie jak właśnie ogórki i papryka ale też różne sosy do tego kupuje no i czasem ser do tego wpierniczam na parówki.

Ile na takiej diecie można żyć?

Nie mam pomysłu co miałbym jeść innego :/

#zycie #jedzenie #dieta #pytanie #pytaniedoeksperta #zakupy #biedronka #zalesie

Znudziły mi się trochę kulki…

Znudziły mi się trochę kulki bounty, więc dla odmiany zrobiłem co innego – keto fat bomby, znalazłem przepis na takie z masła orzechowego. Na zdjęciu takie jak miało wyglądać, mi wyszło klasycznie ‚thank you for not aborting me’ (moje w komentarzach), ale uważam, że są dość dobre. Zrobiłem z połowy wspomnianego przepisu (który zakładał jakieś niesamowite ilości składników, np. 500g masła orzechowego) i wyszło mi 20 kulek. Makrosy wyszły oczywiście zupełnie inne niż w przepisie, jedna kulka u mnie 148,7kcal, 4gB, 8,5T, 14,3W. Wiem, że to świniomasa, ale ja lubię takie rzeczy ¯_(ツ)_/¯

#mikrokoksy #dieta

Kaszka manna to nadjedzenie….

Kaszka manna to nadjedzenie. Nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym – to fakt. Zaraz na palnik wlatuje z malinami i bananem

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #dieta #borsukmasuje #borsukpowerlifting #fullborsukworkout