Właśnie spotkałam kolegę na…

Właśnie spotkałam kolegę na dworcu, który prawie mnie nie rozpoznał bo nie widzielismy sie od 2 lat. Stwierdzil ze sie mega zmienilam bo schudłam (。◕‿‿◕。) #chwalesie #oswiadczenie #dieta

To w sumie ciekawe zjawisko,…

To w sumie ciekawe zjawisko, że jak siedzę sobie na #silownia i obserwuję innych #mikrokoksy to kminię -ten to ma lepsze wyniki w siadzie. A ten to ciągnie martwy jak szatan. Kolejny docięty pięknie, trzyma dietę, ortodoks. Zawsze znajdą się lepsi. To uczucie mija gdy idę na polską plażę.

Przy całych swoich odstępstwach od diety, przy rekreacyjnych wynikach siłowych i wizytach na siłowni 3x w tygodniu, mam formę lepszą niż 95 procent plażowiczów.

W tej naszej bolzce faktycznie jest powoli jak w USA. Co drugi taszczy bęben, co trzecia zasłania ulane sadło. A pośród tego dzieci, tuczone słodkimi napojami, drożdżówkami i czipsami.

Świadomość odżywiania w naszym kraju jest na poziomie „diety cud” z kolorowego magazynu dla – za przeproszeniem – domowych kur.

#dieta #wakacje

KETOZA / TŁUSZCZÓWKA…

KETOZA / TŁUSZCZÓWKA !

Dobra, ostatnio założyłem temat że niebawem (3-4 miesiące) wchodzę na ketozę/tłuszczówkę. Bo obecnie robie mase na wysokich węglowodanach, potem chciałem się wyciąć i dopiero wejść na tłuszczówkę aby mieć porównanie do robienia masy+ redukcji na niej.
Nadal to podtrzymuję ale mój podopieczny, zainspirowany tą dietą sam stwierdził, że chce na nią wejść i spróbować zrobić masę.
Chłopak zaczyna od niskiego body fatu dlatego tym bardziej będzie to ciekawe. Od siebie mogę dodać, że słucha się mnie w 97%(pod samiutki koniec redukcji zaczął coś tam zmieniać na własną rękę, no ale nie mam pretensji bo już każdemu odpierdala wtedy), a tak wykonywał plan na 100% treningi, dieta.

Nie będę ukrywać, że za dużej wiedzy praktycznej na temat ketozy/tłuszczówki nie mam(przynajmniej nie w kwestii robienia masy).Dlatego wszelkie rady z Waszej strony będą naprawdę bardzo pomocne i na nie liczę.
Poniżej wkleję jego formę i dietę od której zaczniemy, dieta będzie bardziej poglądowa(tak aby po prostu nie przekroczyć ilości ww/biała ~) aby dobrze się zaadaptować do tej diety.
Co jakiś czas będę robić relację z tego jak mu idzie, z jego odczuć, progressu(czy może regresu?).

Co do fotki z przemiany, to nie jest to ostateczny jego „look” bo potem jeszcze były 3 tygodnie redukcji ale nie chce mi się szukać fotek. Fotki nie są robione na żadnym nabiciu glikogenem itp, po prostu „zwyczajne” fotki z cotygodniowej relacji które zawsze wymagam abym mógł monitorować progress.

Dlatego jeszcze raz powtórzę, jak ktoś ma jakieś porady, głównie jeśli chodzi o rozmieszczenie b/t/w to prosiłbym się podzielić doświadczeniem.

A zapomniałem dodać:

Waga: 76-78.

#silownia #dieta #keto #mikrokoksy

Kilka Borsuczych newsów. W…

Kilka Borsuczych newsów.

W poniedziałek w końcu powrót na siłownię. Ponad miesiąc przerwy (zasłużonej). Jestem niezwykle napalony. Tym bardziej, że czeka mnie wiele nowości.

– Zmiana trenera po 2.5 roku. Tak jak zapowiadałem kooperacja @IntruderXXL (polecam tag #strongaf ). Po prostu na obecną chwilę chcę spróbować innej metodologii aniżeli stosowałem wcześniej. Tym bardziej, że w poprzedniej nie widziałem przyszłościowego progresu innego aniżeli sylwetkowego, który obecnie mnie nie interesuke
– Pierwszy raz przygoda z 5/3/1
– Powrót z sumo do klasyka w MC
– Pierwszy raz będę robił low bar squat – zawsze był to high bar
– Załatanie słabych ogniw, które były często olewane w pogoni za redukcją

Nie jestem trenerem personalnym, ale też w tym tygodniu niezwykłą dozę satysfakcji przyniosło mi nauczenie dziewczyny z rodziny podstawowych ćwiczeń i po 3-4 treningach już z dobrą techniką i ogromnym zapasem latało 40 kg w MC, Glute Bridge z dużym zapasem. Naprawdę drogie Różowe – Wy też szybko możecie progresować inaczej aniżeli na ilości wykopów i metrów przebytych monster walkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W poniedziałek do mnie do domu przyjdzie rower spinningowy – nie omieszkam się pochwalić. Będę próbował manipulować treningiem i swoją aktywnością (interwały na rowerze), aby moje zero kaloryczne wynosiło 3500-4000 kcal.

Jestem niezwykle ciekawy ile pójdzie mi progres siłowy będąc w końcu w komforcie jedzenia bez redukcji i zmianach treningowych – także technicznych, bo tu jest do poprawienia co nie miara i widzę lata do progresowania jako natty.

Oprócz tego wybornie się odpalałem – nawet na wagę nie wchodzę ale zapewne +80 kg – ale bardzo dobrze się czuję z tym poziomem % BF.

#mikrokoksy #mirkokoksy #zdrowie #dieta #silownia #fullborsukworkout

1.Bądź mirkoekspert…

1.Bądź mirkoekspert #rozowypasek
2. Spędzaj większość wolnego czasu na wykopie, szczególnie #mikrokoksy
3.wymądrzaj się w każdym temacie.
4. Przedłuż karnet na siłownię
5. narzekaj bez przerwy, że jesteś gruba i masz płaską dupę
6. po przedłużeniu karnetu idź na siłownię raz, może dwa
7. Zrób sobie całą serię zdjęć na insta, opatrzonych komentarzem w stylu „hurr durr jeszcze rok temu nie mogłam nawet przysiadu, a teraz robiem martfy”, nieważne, że można to było zrobić po miesiącu czy dwóch regularnego chodzenia.
8. Marudź, że noga, głowa, ręka bolą, mów, że nie masz czasu, że jesteś zmęczona, (niepotrzebne skreślić), odpuszczaj treningi
9. Cały czas narzekaj na elementy swojej sylwetki
10.Cały czas wymądrzaj się na #mikrokosy, jak to łatwo iść na siłownię i trzymać michę
11. Kończy się karnet. Przedłuż.
12.Repeat
13. Brak Profitu

#rozowepaski #logikarozowychpaskow #trening #dieta

Wczoraj na Jakuba i…

Wczoraj na Jakuba i Krzysztofa popełniłem takie proste Oreo sernik o konsystencji ptasiego mleczka, makro friendly można powiedzieć.
Czas roboty: 15min
Czas czekania: min. 4h ( ͡° ʖ̯ ͡°)

48 ciastek rozłożonych na spód, środek i górę, 30g masła na spód, 6 Skyr’ów malinowych, miarka WPC żeby podbić leucynę #pdk, 127g malin wmiksowanych, słodzidło wedle uznania (u mnie równowartość 50g cukru), 20g żelatyny – „Poemat jakie to dobre, jak zawsze” ᕦ(òóˇ)ᕤ
W komentarzu zdjęcie od środka.

#gotujzwykopem #jedzenie #foodporn #dieta #mikrokoksy

#dieta #keto…

#dieta #keto #mikrokoksy
Dzisiaj minęło 2 miesiące mojej diety ketogenicznej.
Kalorie dziennie: 2300-2400
Waga przed: 72 kg
Waga po: 68 kg
Wzrost: 187
Na siłowni dieta nie przeszkadzała, ale bieganie bardzo obciążało organizm. Czyli przy tej diecie i tak krótkim okresie adaptacji nie ma co liczyć na możliwość wykonywania wymagających treningów. Cały czas byłem najedzony, więc spoko. Za 3-4 miesiące jak dobiję 74 kg zrobię redukcję na zwykłym ujemnym bilansie kalorycznym i zobaczymy jak będzie.

Po lewej zdjęcie przed, po prawej zdjęcie po.

Lubie takie kolacje na…

Lubie takie kolacje na #redukcja, do tego zapije sobie to pół literkiem pepsi zero ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Białko 62 g, Tłuszcze 28 g, Węglowodany 93 g.

pokaż spoiler Pieczone ziemniaki, kulki mięsne z szynki oraz mizeria.
To żółte to nie siki tylko olej rzepakowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#mikrokoksy #dieta

Nowa analiza dotycząca wpływu…

Nowa analiza dotycząca wpływu podaży białka na funkcjonowanie nerek u osób zdrowych

Analiza została wykonana na podstawie randomizowanych badań oraz danych epidemiologicznych. Porównywano wpływ na funkcjonowanie nerek dwóch grup. Pierwszą grupę stanowiły osoby z podażą białka wynoszącą 10-15 % zapotrzebowania ich energetycznego (około 0.8 g na 1 kg ciała); drugą grupę stanowiły osoby z podażą białka wahającą się od 20 do 35 % całkowitego zapotrzebowania energetycznego. W analizie brano pod uwagę jedynie osoby zdrowe.

Główne różnice między grupami dotyczyły parametru GFR (Współczynnik przesączania kłębuszkowego). Osoby spożywające wyższą ilość białka posiadały ten współczynnik wyższy w odpowiedzi na większą konsumpcję protein, mimo to wynik oscylował w całkowicie akceptowalnych granicach dla zdrowia nerek.

Na obecną chwilę nie stwierdzono u osób zdrowych pogarszania się profilu nerkowego oraz ciśnienie krwi w odpowiedzi na wyższe spożycie białka aniżeli ZDS. Niewielkie zmiany współczynników posiadają miano jedynie czynnika adaptacyjnego, a nie patologicznego

https://academic.oup.com/advances/article/9/4/404/5055949#118931453

#mikrokoksy #mirkokoksy #dieta #silownia #zdrowie #fullborsukworkout

Słuchajcie gdzieś za 1-2h ide…

Słuchajcie gdzieś za 1-2h ide na rowery na 3-4h, boje się że tak długi, tak intensywny, tak wymagający wysiłek popali mi całkowicie wszystkie mięśnie? Jak się zabezpieczyć?
50g bcaa co około godzinę – półtorej wystarczy? Czy tu już trzeba przybić coś mocniejszego?
Już wstępne przygotowania pod tak katorżniczy wysiłek przygotowałem, wczoraj i dzisiaj leci około 5gramów białka zwierzęcego na 1kg masy ciała. Wystarczy? Bardzo się boję katabolizmu.
#mikrokoksy #silownia #dieta