low-carb to było strzał w…

low-carb to było strzał w dziesiątkę! w końcu nie jestem wiecznie pełny, ospały i co najważniejsze zero problemów żołądkowych. na plus też że dużo większy wybór posiłków i znowu pokochałem ryby (。◕‿‿◕。)pokaż spoiler żeby nie było, low carb to u mnie jakieś 80g dziennie więc źle nie jest
#dieta #mikrokoksy #keto

Powered by WPeMatico

Borsucza redukcja. Tydzień 6….

Borsucza redukcja. Tydzień 6. Plan zrealizowany
Niestety popsuł mi się komputer, stąd też nie będzie tutaj wykresu z wagą jak wcześniej i nie mam jak nagrywać filmów – lecz mam nadzieje, ze do 2 tygodni ogarnę sprzęt. Jednak do rzeczyWaga
Tutaj niestety mała stagnacja kręcę się około 84.5-85 kg, jednakże przed końcem cyklu treningowego nie chciałem obcinać kcal, aby zrealizować ustalone przez siebie założeniaDieta
To będzie czas na bardziej drastyczne obniżenie kaloryki. Niestety póki pogoda nie rozpieszcza to cieżko zachować dodatkową aktywność poza siłownią, więc zjeżdżam do 200 B 225 W / 60 TZakończony cykl treningowy
Udało się zrealizować większość założeń
– 3×150 przysiad h.bar – 8 RPE
– 3×160 martwy ciąg tym razem sumo – 8/9 RPE (ciągle gorzej niz klasyk – ale powoli łapię wprawę i powinno iść więcej)
– 3×90 ławka – 10 RPE oraz 1×100 kg świadomie szeroko
– 3×60 OHP – 10 RPE – niestety tu było założenie 3×65 jednak kontuzja barku mi przeszkodziła Nowy plan treningowy
Zaorałem się 5 dniami treningowymi w tygodniu przez długi okres (4x Upper, 1x Lower), wracam do 3x FBW + 1x General Arms. Dorzucam 20 min cardio z racji małej aktywności poza treningowej. Schodzę też z wave loadingu, aby dać odpocząć centralnemu układowi nerwowemu
FBW 1
– 6×4 – BB bench press – Constant
– 6×4 – Pendlay row – Constant
– 4×8 – Glut bridge – Constant
– 3×10 – Chest press hammer strength – Constant
– 3×10 – Cable pulldown z pauzą – Constant
FBW 2
– 6×4 – Military press – Constant
– 6×4 – Back squat – Consant
– 4×8 – Seated DB shoulder press – Constant
– 3×10 – BB romanian deadlift – Consant
– 3×12 – DB walking lunges
FBW 3
– 6×4 – Sumo deadlift – Consant
– 6×4 – Weighted Chin up – Consant
– 4×10 – Leg press – Consant
– 3×12 – DB lateral raise – Consant
– 3×12 – Single arm seated hammer row – Consant
General Arms
– 4×8 – Ez BB skull crusher – Ramping
– 4×8 – Drag curl – Ramping
– 3×12 – Cable pressdown – Constant
– 3×12 – Seated DB biceps curl – Consant
– 4×8 – BB floor press – Ramping
– 4×60 – Plank
#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #dieta #chudnijzwykopem #fullborsukworkout

Powered by WPeMatico

Od nowego roku robie po 8…

Od nowego roku robie po 8 tysięcy kroków dziennie i nie jem gówien. Efekty widać zaskakująco szybko. Spodnie do których zawsze musiałem nosić pasek teraz mi nie spadają i już go nie używam (ʘ‿ʘ) #chwalesie #mikrokoksy #dieta

Powered by WPeMatico

Mirki w ciągu 3 miesięcy…

Mirki w ciągu 3 miesięcy zrzucilem 14 kg, z 97 na 83, bez specjalistycznej diety, odstawielm tylko slodycze, slodkie napoje, biale pieczywo. Zaczalem jesc o stalych porach. Dodatkowo 3-4 razy w tygodniu 30-40 minut jazdy na orbitereku. Moj wzrost 184 cm. #dieta #waga #chwalesie

Powered by WPeMatico

Cześć Mirki i Węgierki! Czy…

Cześć Mirki i Węgierki! Czy wiecie, czym jest metylacja? Nie? To zaraz się dowiecie w telegraficznym skrócie! ( ͡º ͜ʖ͡º)Metylacja, to proces zachodzący w naszych ciałach. Podczas niego, grupy metylowe (czyli jeden atom węgla i 3 atomy wodoru –CH3) wędrują pomiędzy molekułami. Kiedy ta grupa znajdzie już swoją parę enzymową, w naszym organizmie dzieją się super rzeczy: witaminy wchłaniają się jak trzeba, system odpornościowy jest wspierany, toksyny zostają usunięte, powstają nowe komórki i tak dalej. Prosto ujmując: jest to proces ważny i niezbędny dla naszego zdrowia.
No dobrze, ale co was to obchodzi? A no powinno, bo niestety, ale jak dowodzą niektóre badania, ponad połowa (około 60%) populacji z metylacją ma problem (poprzez mutację genu MTHFR) – i to nie mały. A kiedy ten proces nie jest w stanie się zadziać, dzieją się takie rzeczy jak wysoka homocysteina. A to już może prowadzić do chorób układu sercowo-naczyniowego, blaszki miażdżycowe i inne paskudne rzeczy. Homocysteina (tHcy) to taki aminokwas – mamy go w organizmie, w ramach zdrowych procesów fizjologicznych zamienia się w inne, dobre aminokwasy – metioninę na ten przykład. Jednak, kiedy tHcy skacze, staje się katalizatorem złych przemian w naszym ciele. Na przykład nasza wątroba wytwarza mniej glutationu, czyli naturalnego antyoksydantu. W ramach badania krwi, normy laboratoryjne homocysteiny to od 3 do 12. Pożądane wartości to 6-7. Powyżej 9 dochodzi już do pierwszych objawów nadmiaru aminokwasu w ciele. Jak sobie pomóc?
Idź do apteki i kup kwas foliowy – a najlepiej jego aktywną formę (folian, quatrefolic, MetyloTetraHydroFolian)
Suplementuj się NAC (N-acetylocysteiną), który powoduje m. in. Wzrost produkcji glutationu w wątrobie, czyli pośrednio wzrost metylacji; SAMe (S-adenozylometioninę) – tu warto nadmienić, iż jest to też dobry „psychobiotyk”; czy też kompleks witamin B (w formie zmetylowanej) – i tu największą kluczową role gra witamina B6 i B12.
I bądź zdrowy!pokaż spoiler PS: nie jestem doktorem, dietetykiem ani supersportowcem. Informacje napisane na podstawie szkoleń + dietetycznych informatorów z internetu. Za wszelkie skróty myślowe w procesach chemiczno-biologicznych przepraszam. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#mikrokoksy #zdrowie #dieta #suplementy #biologia

Powered by WPeMatico

Co zjeść po treningu? Jak…

Co zjeść po treningu? Jak dobić tyle białka? Nie mam pomysłów na posiłek do pracy! Skąd wziąć tyle białka na redukcji przy niskiej kaloryce? Te batony białkowe takie drogie!
I got you bro. 100kcal i 18g białka na opakowanie. 1.79zł w biedronce.
#mikrokoksy #dieta

Powered by WPeMatico